28 december 2006

Sexy Little Knits



Titel: Sexy Little Knits - Chic Designs to Knit and Crochet.

Forfatter: Ashley Paige

Forlag:
Potter Craft

Antal sider:
126

Udgivelsesår:
2006

ISBN:
0-307-23657-9

Målgruppe:
Der kræves nogen erfaring, og der er mange ind- og udtagninger. Der er også hæklede opskrifter. Bogen er på engelsk.

Noget interessant? :

Nu er jeg ikke typen som normalt ligger mange timer og tager sol på stranden, og jeg synes på en eller anden måde at det virker lidt fjollet med badetøj, som ikke kan tåle en tur i vandet... Og mange af bogens opskrifter er bikinier.
Men "Heart Babydoll Halter Dress", den bliver jeg nok nødt til at lave på et tidspunkt - måske jeg skulle ønske mig garn til den i fødselsdagsgave... Det er en halterneck-kjole med bar ryg og et fint hulmønster med hjerter, og mønsteret, der er brugt i bogen er noget selvstribende noget ("Diakeito Diasantafe", 8 nøgler á 40 gram).
"Cozy Sleeper" er den fineste babylyserøde bodystocking (kan man vel kalde den) i angora. Med den på og et par bunny-ears... :D
Måske kunne jeg også finde på at strikke en par trusser - bare så jeg kan sige, at jeg har prøvet...


Indhold:


Silver Glam Crochet Halter Bikini

Tiny Halter Tie Bikini

Bandeau Butterfly Crochet Bikini

Blue Suede Bikini

Mesh One-Piece

Hippie Halter Top

Tie Bottom

Hemp V-neck Top

Drawstring Cover

Little Mermaid Strapless Top

Terry Short-Shorts

Racing-Stripe Terry Jumper

Cap-Sleeve Mesh Tank

Ribbon-Yarn Flared Mini

Disco Top

V-neck Sweater Dress

Heart Babydoll Halter Dress

Cosy Sleeper

Winter Tank

Winter Hipsters

Bathing Beauty Robe

Mesh Long Night Gown

Sexpot Cami

Sexpot Bottom

Ingen kommentarer: