28 december 2006

Strik med Stil




Titel:
Strik med Stil - 40 designopskrifter af Britta Wilfert

Forfatter:
Britta Wilfert

Antal sider:
141

Forlag:
Jepsen & Co

Udgivelsesår:
2006

ISBN:
87-91770-13-0

Målgruppe:
Både noget for den uøvede og noget for den garvede strikker

Noget interessant? :

"Milan's Py" er en stribet pyjamas i 3 farver, som er ret sød, men jeg ved ikke om det er rart med en strikket pyjamas?
"Alfred's Raglansweater Oppefra" er også sød.
"Matti's Slips" kunne jeg finde på at lave bare for at kunne sige, at jeg har strikket et slips.
"Mette's Ridebluse i Rib" kunne jeg godt finde på at lave. Det er en ribbluse med bindebånd i halsen - lidt sømandsagtigt.
"Simones Nederdel" er helt enkel i glatstrik, men jeg kunne nu godt finde på at strikke den alligevel.



Indhold:


Milan's Py

Tammy's Sjælevarmer

Bamsen

Oma's Runde Pude

Taty's Sjal

Tine i Struktursweater

Alfred's Raglansweater Oppefra

Martin i Sømandsbobler

Aya i Sømandsbobler

Noa i Sømandsbobler

Matti's Slips

Ena's Sjal

Lea's Sommercardigan

Lea's Sommerhue

Køkkenternet Skovturstæppe

Naya's Sommertop

Naya's Bloom Loom Tørklæde

Det Store Broderi

Simone's Brede Striber

Adriano's Brede Striber

Ella's Tigercardigan

Lone's Fairisle

Tine med Regndråber

Super Carla's Hat

Mette's Ridejakke i Rib

Mette's Ridebluse i Rib

Ena's Lapkjole

Mattis i Vest

Lone's Store Snoninger

Friis' Flæser

Tine's Huerør

Adriano i Rib med Snoninger

Simone's Nederdel

Simone's lange Tørklæde

Madsen i Rib

Ivan's stribede Halstørklæde

Madsen's Hue

Lea i Stjernesweater

Lea's Benvarmere

Lea's Baskerhue

Naya's Alpehue

Naya's Poncho

Ingen kommentarer: